Kızlar selam öncelikle
Dün sütlaç yapmıştım 2 3 gibi soğuması için dışarıda bıraktım ama akşam dolaba koymayı unuttum sabah 8 de koydum dolaba biraz yedim şimdi tadında bi bozukluk yok normal gibiydi kokusu da normal oğlumada tattıracaktım ama endişelendim sizce bişey olur mu herşeyi normal gibi birde aşırı sıcak değil evimiz normal sıcaklıkta