Uzumcekirdegi benimki 3 ay 7 günlük, bu emip bırakma olayını gazı olduğunda ya da memede süt bittiğinde yapıyor gibi geliyor bana. Omzuma alıp, Gazını çıkarıp devam ettirince genelde geçiyor, geçmediyse diğer memeye alıyorum o zaman da sorunsuz emmeye devam ediyor çoğu zaman.