Serabingo Arkadaslar merhaba ; 107 gunluk yani 3.5 aylik bebegim var mama vermiyorum sadece emziriyorum . Fakat bayram nedeni ile sac boyatma gibi bir dusuncem var , bebise zarari olurmu ombre yapilsa 🤗
Duygugu Ben bitkiselle boyatiyorum bebegim 14 aylik normal boyaya gecip gecmemekte kararsizim bende. İstedigim renk bitkiselle cok elde edilemiyor.napsam bilemedim
Serabingo Deri ile temas etmedigi surece etkisi olacagini dusunmuyorum ombre tarzi boyamalarin fakat bebisim bir islak mendil degisikligiyle bile alerji oldu insan korkuyor 🙈🤗 organik boya olsa bile kolay kolay hicbir boya masum oldugunu dusunmuyorum ama insanda istiyor boyatmak 🙈🤣