Rumuz_13 Kızlar bebeğim bu aralar uyku problemi yaşıyor. Ve dalarken bazen ıkınarak daldığını farkediyorum nedeni ne olabilir
Alparslan616161 Rumuz_13 Gazdan dolayı olblr afedersin ossurmaya çalşyrdur ama bazen gaz izin vermiyor onlarda saatlerce ıkınarak çıkarmaya çalşyr.
Rumuz_13 Canannk ayy yeni başladı bizde bu adet ve uykuya genel olarak dalmakta sorunumuz var normalde desteklide olsa uyuyan bebek şimdi mama saatine yarım saat kaldı halen bir önceki uykusunu alamadı