Merhaba kızlar. Sınava kadar kızımla annemlerde kalacaz. Bulunduğumuz oda çok sıcak diye düzenini değiştirdim. Yatağımız iki kapı arasında oldu. Odada serinlik oluyor. Fakat iki kapıdan birini mutlaka kapatıyorum cereyan olmasın diye ikisi aynı anda açık kalınca esiyor çünkü. Kızım geçen hafta çok kötü boğaz enfeksiyonu oldu uzun zaman sonra antibiyotik kullanmak zorunda kaldık. Kapı kapalı olsada kapı altından hava cereyan edip etkilermi acaba yada evdekiler odaya girip çıktığında esme yapınca o an etkilermi? Çünkü bende birkaç gündür boğaz ağrısıyla uyanıyorum bunun etkisi varmıdır acaba.