Nastatr Merhaba sevgili anneler 46 günlük ikizlerim var. İkizlerimin bir tanesi yaklaşık 10 gündür sabah 4-5 arasında ağlamaya başlıyor yaklaşık 7-8 kadar sürüyor bu ağlama krizi. Gün içinee başka olmuyor. Neden böyle ve ne yapabilirim.
sonsuz17 Nastatr benimde 43 günlük yaklaşık 20 gündür hep aynı vakitlerde ağlar çatlayana kadar zorla sustururuz sebebini bende bilmiyorum bekleyelim bakalım
Denizanasi92 Nastatr doktorumuz kolik tanımını böyle yapmıştı hep aynı saatlerde ağlama krizi. Bizim aynı saatlerde olmuyordu ama çok ağlarsa belden aşağısını ılık suya sokardık, altını açık bırakırdık bunlar susturuyordu
Deletedmom_28 Nastatr benim oğlum da öyleydi zamanla düzeldi cadı saati diyorlar ona hep aynı saate 😅 ne yapsanız da fayda etmiyor ama en çok tetikleyen gaz gazının çıktığına emin olun birde evde gezdirin
Alparslan616161 sonsuz17 koliktir ozmn bi doktora gösterin akşam 9 da bi başlardı benim bebeğim 20 günlükken başladı hani sabah 6 ya kadar çatlayana kadar ağlardı.