Kızlar merhaba kızım 5 buçuk aylık gündüzleri çok hareketlendi artık koyduğum yerde asla durmuyor emekliyor yerde sürünüyor çabalıyor. Neyse gündüzleri 3 saatte bir 150 cc 4 saatte bir 180 cc mama veriyorum. Yeni de tadımlara başladık. Gündüz hiç açlıktan ağladığını bilmiyorum ama gece mama içirip uyutuyorum 2 saatte bir acıkıyor 150 cc mama veriyorum gece de ama içiriyorum 2 saat sonra mızıldanmaya başlıyor önce uyutmaya çalışıyorum hazımsızlık yapmasın yeni mama içti diye ama ağlama şiddeti öyle bir artıyor ki mama yapıp verince tak diye susuyor ve uykuya geri dalıyor. Yani gündüz bu kadar hareketli olan çocuğum 150 cc mamayı 3 saatte içiyor açlık belirtisi göstermiyor ama gece 2 saatte ortalığı ayağa kaldırıyor. Sizce doymuyor mu mamanın miktarını mı artırmalıyım napmalıyım bilmiyorum