Gokceada ben 17 aylık ile gittim. Gitmez olaydım ya. Burnumuzdan getirdi. Onunla ilgilenmekten ağlamasıyla yememesiyle uğraşmaktan hiçbir şey yapamadık. Üstelik bebeğim suya resmen aşık ve iştahı yerinde olan bir bebektir. Denize /tatile gidince perişan etti bizi huy değiştirdi birden. Birdaha tövbe ettik yanımızda ya biri olur annelerden ya da gitmeyeceğiz