Merve3333 Irmakprensesinannesi teşekkür ederim yorumunuz için artık bende onun uyanmasını bekleyeyim.😊
iamseda Kdr13 Şuan uygulama aşamasındayım anlatıyorum bundan sonra meme yok oğlum gece memede uyuyacakmış artık tamam mı diyorum ağlıyor mızmızlanıyor ama alışıyor gibi
NilAsyaMom Irmakprensesinannesi tabi ki yok. Ama susuyor yA da boğazı kuruyor olabiliyor . Her uyandığında DEĞİL tabi ama arada emziriyorum çoğu zaman su içiriyorum. Bir de diş çıkarma dönemi olduğu için istiyor .
Irmakprensesinannesi NilAsyaMom alışkanlık haline döner öyle soyliyim suda dail benim kziimda dış döneminde merhaba 2 dış patladı alttan gece beslenmesi hiç yoktur 8 aydan beri şuan 11 aylık son 3 4 gece 1 kere kalkar oldu
Semrayksl İki buçuk aylık kizim geceleri pek kalkmaz aksam 12 buçuk gibi uyur bide sabah sekizde uyanır tabi bazen kalktığı oluyor ama en fazla bir kere kalkıyor uyuduğu zaman da ben uyandirmiyorum uyanirsa emziriyorum
Minzilikuymak61 17 ay boyunca gece defalarca kalktim daha 2 aydir kendi kesti gece beslenmesini daha, durun bismillah, daha simdiden, baslarsaniz, cocugun birseylerini kisitlamaya vay, halinize, bukadar, rahatliginiza, düşkün olmayin..
birkizbirerkekannesii kidso anne sütünün en kaliteli olduğu zaman gecedir.3 aylık bebek gece beslenmesinden kesilirmi hiç.ayrıca gece emmezse açlıktan uyyamazki.daha çok yolunuz var ilkaki uyanıp emecek 🙇🏼♀️
Irmakprensesinannesi birkizbirerkekannesii gece bebek isterse uyanır istemezse uyanmaz zatn 3aylik bebek kendisini ifade edebilir ağlayarak gece aciktigini ister bir kere uyanır ister 2 kere uyanir