Ankaradayim kayseriye ailemin yanina gidicem esim goturecekti arabayla bizim araba klimasiz oldugu icin is yerinin arabasini alicakti ve izin vermemis patronu cok sinirlendim mecbur bayramdan once 1 kisilik yer buldum 2 kisilik yer olsaydi bebekle daha kolay olurdu napabilirim nasil bebegimi rahatca gotururum kucagimda helak olur terler hasta ederim pused alsam sigabilcekmi of cildiricam cok sinirliyim ya otobusle giden anneler ne gbi yontemle goturdunuz..