Merhaba canım anneler,
Bebeğim bir yaşında 10 güne kadar yemesi iyiydi huzurlu bir bebekti . 1 yaşında fakat bu ara hiç bir şey yemiyor sadece beni emiyor . 10 gün önceye göre zayıfladı :( diş çıkabilir ondan olabilir mi birde okullar kapanınca memlekete geldik ortam değişikliği olabilir mi ? Tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?