Bebegmmm Derin3011 aynen benimki de 20 aylık -31 haftalık hamileyim . Dışarı kafamı uzatamiyorum yani hiçbir surette laf dinleniyor evde olması da zorluyor Allah yardımcımız olsun. Bu dünyada evlat sahibi olmak hem maddi hem manevi çok zormuş . Gerçekten.
Tosbikkkk Kadersmc evet kuzum fark oluyor doktor oyun grubu önerdi oraya gittik çocuk diğer akranlarıyla kaynaşıyor ve daha sakin oluyor
gocebebirbayan Kadersmc kızım böyle yaptıkça ben sadece gülüyorum çünkü çok komik inatlaşıyor bence. Yanında ne varsa yere atıyor 🤭 ne zaman bitecek peki bu sendrom
Kadersmc Nesrinimsii insan şaşırıyor gercekten artık sakin olmak gerekiyor öyle yapıyorum ama sonra bende patlıyorum 🙈
Nesrinimsii Kadersmc sabır bacım sabır Allah beterinden korusun 3 yaş olanlar 2 yaş sendromu neymiş diyor insan çocuğunun büyümesinden korkuyor 😂
Eslem1907 Kadersmc dursa bekleyeyin 19ayligiz .cildiriyorum diyeyim siz anlayın.sizinki kaç aylık kizmi
Eslem1907 Fatma22 bende burdayım 19aylik 8.750kilosu demir eksikliği çıktı anne sutune gyvendgnden ek gıda almıyor carpasim geliyor sinirden herşeyi hergun aynı dert 😢😢😢😢😢
Asi_123 Kader1352 yabancılara olan davranışı bizde yaşadık, pandemi çocukları olduğu için diye düşünüyorum, sağlıklı olsunlar sabredelim elbet geçecek bu günlerde
thetkc Tosbikkkk En az hasarla attalatalım da çünkü daha 4ü 5i var bu işin onada enerjimiz kalsın 🤦🏼♀️🤭
Tibektas Fatma22 biz de 20 aylik olduk ama gece devamlı emmek istiyordu 1 hafta oluyor sütten kestim böyle bir dönüşüm yok uyku süresi arttı yemege karşı farkındalığı arttı, gün içinde kendisi gelip yemekler istemeye başladı çok şükr