Kadersmc şuan eksen bi ağrıyor ki başımın ağrısı hiç geçmiyor çok bunaldim oğlumda ergen çok bunaldim ikisinden de hiç laf anlamıyor gibi sanki uzaydan gelip iletişim kurmaya çalışıyor gibiyiz biz berbat geçiyor. Inatla dediği olacak başka bir seçenek yok gibi davranışlar çığlıkları kulaklarımı yırtıyor alışkanlık oldu resmen dediği olmayınca eee diye ses çoğalmaya başlıyor. Dediğini yapmayacağım konularda inatla 5 dk boğazını yırtama kadar ağlık. Ağlaması kesilince gelip beni öper tepkisiz kalsan dert çare arasan dert