Çalışıyorum, bakıcıya vermekten cok korkuyorum maalesef güvenemiyorum ve sırf cocugum icin il değişip kayınvalidem baksın diye düşündük bu durumu yaşayıp sıkıntı çeken anneler oldu mu? Kyınvalidem bakar memnuniyetle ama biraz kendisi annesiymil gibi davranıyor daha doğduğunda ziyarete gittiğimiz vakitlerde bile sen bana bırak ben bakarimki diyordu farklı illerde olduğumuz halde bilmiyorum hem bakıcıdan korkuyorum ikilemdeyim yardım😞