bdilekkayra kızlar bebeğim 20 günlük sol gözünde çapaklanma başladı sarı sıvı akıyor doktorumuzun önerisi ile damla kullanmaya başladık çayla pansuman yaptım ama böyle bişey yaşayan oldu mu geçer mi bu durum?
ElvinMira bdilekkayra bi hafta önce benim kızımında olmuştu doktor damla verdi aynı dediğiniz gibi sarı çapak geliyodu sürekli yaş akıyodu çay demiyle temizleyin hatta emiyorsa kendi sütünüzden damlatın demişti doktor ve 2günde geçti
Arasbstn bdilekkayra benimde 1 haftalikti başladı 50 günlük olduk gecmedi sol gözü öyle damla çay süt hepsini yaptık ama devam göz yaşı kanallari daha tam açılmadığı için oluyomus
Turna-9 bdilekkayra çocuğum iki haftalıkken olmuştu. Emzirirken her seferinde kendi sütümü damlatıyordum sonra doktora gittik damla verdi geçti birkaç güç içinde çok şükür. Kafana çok takma birçok bebekte oluyor.
Merymahrz- bdilekkayra benim kızımda da vardı doktor göz damarları dar o yüzden dedi ve hergün damlayla damladan sonra göz masj yapmamı söyledi böylelikle gecer ilerleyen zamanlarda gözü sorun olmaz dedi sol gözünü gecirdim ama sağ da hala var biraz bizde 3 ay 18 günlüğüz
Senaelif1 bdilekkayra kızım da küçükken olmuştu damarlarda tıkanıklık olduğu için demişti doktor damla verdi birde onların maasajı var gözün burun kısmında hafif hafif baskı yaparak 3 4 ne kadarda masaj yapabilirsiniz birde ben temizleme pamuğuyla kaynamış ılık suya batırıp içten dışa doğru dilerdim tek seferlik ama
Eslinapapatya bdilekkayra bebeğim doğduğundan beri öyle damla kullandık süt koydum ama fayda etmedi halen öyle 2 ay 10 günlük bebeğim göz masajı yapıyorum akıntıda azalma oluyor
Cglccl bdilekkayra bize doktorumuz netira adında bir göz damlası vermişti günde 4kez bir damla 2güne geçirdi,2aylıktı zorla temizlerdim yapışmış gibiydi gözleri çapaktan ☺️