Geçmiyor ya geçmiyor 8 aylık oğlum kaşınmaktan helak oldu deli gibi kaşınıyor 4-5 gün oldu yanakları, alnı minik benek benek ve kızarık ensesi de öyle. Çok az da omzunda ve boynunda var çıktığı günden beri yumurtayı kestim günde en az 1 defa banyo yaptırıyorum bepanthol pişik kremi sürüyorum ama geçmiyor var mı bunun bir çözümü🙏🏼