Zeynep_zumra Merhaba ilk bbgm bugun dişinin patladığı fark ettm yani altta dişin 1 tanesi ucu çıkmış ince cizgi seklinde görünüyor patlamos mi yani smdi ne olacak peki nezmn uzar uzayana kadar agri aci devammi eder
tavsaninannesi Zeynep_zumra patlayana kadar ağrı ateş olur şimdi rahatlamıştır bebeğiniz ağrı salya ateş genelde patlamadan önce oluyor hoşgelmiş minik inci yavaş yavaş uzayacak o uzayana kadar muhtemelen yanındaki ve üstteki dişlerde gelmek için rahatsız etmeye başlar ☺️ Kızımın ilk dişi 5 buçuk aylıkken patladı ve çok hızlı bi şekilde diğerleri geldi her bebekte farklıdır ama
mamanveutdormir Zeynep_zumra ay benim kızımında sağ ön alt dişi patlamış. parmağımı koyduğumda bastırıyor hissediyorum tırtıkları 🥹 bugün biraz duygusal pandayım doğsun diye gün sayarken şimdi dişinin çıktığını görüyorum çok şükür Allaha 🤲🏻
tavsaninannesi Zeynep_zumra yani bi kaç ay buluyor ama zaten hızlı uzaması yavaş uzaması değil patlaması önemli o aşama sancılı sadece