Merhaba benim bebeğimde kolikti. Çok zor bir dönem benimde destekcim yoktu yalnızdım, uykusuzdum vs. 3 aylıkken birden kesildi kolik bir günde bı rahatlama geldi çocuğa nasıl birşeyse.
Yalnız birinde gördüm her gün bir çay kaşığı kimyon ve bir bardak su içmeyi öneriyordu. Bunu yaptıkça hem anne sütü cogaliyormus hemde gaz problemi filan bebek rahatlıyormus. Ben denemedim ama bidaha aynı şeyi yaşasam yapacağım tek şey bu olurdu sanırım. Sende deneyebilirsin bence. Allah kolaylık versin. Sabırlı ol hepsi geçiyor.