Kızlar merhaba bırsey sorucaktım bebegım 9 bucuk aya dogru gıdıyor bu zamana kadar hep emdı 6da ek gıda ve memeye devamla basladık sımdı tabı porsıyonlar buyudu ara ogunler felan derken memeyle cok baglantısı kalmadı ama ben yapmıyorum kendısı cok kalmıyor genelde uyanıca ve uykuya dalaraken aralarda teklıf etsemse cok kısa emer dogdugu gunden berı memeye bagımlı bebek degıldı yanı her seferınde memee meme dıye tutturmazdı sımdı bu yaptıgı uzaklasması neden sızce zaten maksımım ocak ayına kadar emzrımeyı dusunuyodum