Merhaba kızlar bebeğim 2 gün sonra 4 aylık olacak sütüm çok var ancak bebeğim doymuyor gibi eli sürekli ağzında hep huzursuz çok kısa uykuları var kilosu çok iyi ama bilemedim bugün biraz yoğurt yedirdim çok güzel uyudu, ağlaması da kesildi hazır mama kullanmak istemiyorum evde bişeyler yapmak istiyorum ama çok mu erken emmeyi bırakır mı kabızlık gibi bir sorun yaşar mı aklımda deli sorular? ne yapacağımı şaşırdım yardımcı olabilecek var mı