Guneyinannesi1 2-3 hafta öncesine kadar tek zıbınla yattığı için müslinle örtüyodum ama benim çocuktada örtü durmuyo hep açılıyo sonra banada sıcak gelmeye başladı odanın camını açıp yattığımızdan beri altına eşofman giydiriyorum öyle iyi oluyo cam açık olduğu için hem terlemiyo hemde altı uzun olduğu için üşümüyo