Ee011 başkası ile karıştırmışsınız:) yukarıya çıkıp bakın hiç öyle birşey yazmamışım. Buraya yolladığım ilk yorum şu; “ben 5 gün gecikti olayım diye bekliyorum ama hamilelik imkansız” yazmışım. Olayım diye bekliyorum derken adeti bekliyorum demek istedim. Hamileliğide imkansız yazmışım. Sonra siz demişsiniz ki ne ile korunuyorsunuz. Bende ilişkiye girmediğimizi belirtmişim.