Keremgs gerçekten açmıyorum, tv nasıl açılır onu unuttum neredeyse 🙄 9bucuk aylık kızım, diş ve atak dönemleri çok zorluyor gerçekten ama tv yi kurtarıcı seceneklere koymuyorum hiç beynimde. Telefondan müzik açıyorum bazen, ekranı görmüyor tabiki o oyalıyor biraz, bulduğunu ağzına almak suretiyle oyuncaklarıyla oyalanıyor biraz, mutfakta plastik kapaklara oldukça ilgili, çok çok bunaltırsa dışarı atıyoruz kendimizi hiçbir yer bulamazsak markete gidiyoruz. Tv yüzde yüz gelişim geriliği, otizm bilmem ne sebebi olacak değil elbette ama ben Allah esirgesin bir aksaklıkla karşılaşsam gelişiminde kendimi yerim ve kendimi affetmem ona yorarım hemen 😞 onun için uzmanların söylediği gibi devam etmeye gayret ediyorum.