Dunyamsensn2008 Aselminaa benimde ağrıyor canım usuttugum için diye düşünüyorum ama sanki yumurtalıklarım da agrio gibi devam ederse böyle bi görüncm dr.a
pamuksekerim Aselminaa 3 ay oldu Sezeryan Doğum yaptım. Bazen adet ağrısı gbi ağrı oluyor adet olcam sanıyorum bazen ama dedikleri gbi rahim kendini toparlıyor. Nasıl 9ay büyüdüyse şimdi küçülmeye çalışıyor.
Ececavus İlkayimda agriyordu rahim kendini topluyor normal demişti ama bu kadar uzun sürmesi bilemedim doktorunuzla görüştünüzü bunu
Aselminaa Dunyamsensn2008 evet sanki benimde yumurtaliklarim agriyor gibi oluyor. Bazende sadce karnım sanci giriyor
Ececavus Aselminaa canim Doğum yaptık okadar muayeneler olduk hala alttan bakılma korkusunu yenemedinmi 😊