Serpilctn hemen hemen benzer şeyler ama her atakta biraz daha farkındalığı artıyor daha çok direnebiliyor uykuya falan. 4.ay atağında meme uyku reddi yaşadım mesela. Bu arada hic atak hastalarına önden bakmadim bi sonrakini bilmem mesela. Bakıyorum cocugun huyu suyu değişiyor kontrol ediyorum atak haftasında oluyoruz. Kimi bebeklerde hic belli olmuyor umarim onlardan olursunuz. Her atak sonrasi yeni kabiliyetler geliyor bebislere. Ornek gülücük atmaya başlıyor, eline verdiğin objeyi tutuyor, dönmeye emeklemeye başlıyor gibi gibi :) sana kasti yapmiyor aslinda sen en güvenli limanısın duygularını en acik seninle paylaşıyor o yuzden en mizmiz hallerini biz görüyoruz ♥️ bide enerjimiz bitiyor yoruluyoruz strese giriyoruz bunu hissedip iyice uyumuyorlar. Babasi destek atsjn aksamlari size dinlenin biraz gecer bi kac gune