Deletedmom_7 Kızlar merhaba öyle düşüncem var ama nasıl ne yapılır zor mudur sormak istiyorum Doktor asistanı(hani kapıda gelenleri ayarlayan gibilerinden vs) yada parasal işlem olmadan kayıt açtıranlar olanlar nasıl iş lise mezunuyum
zeynep91 Deletedmom_7 bende istiyorum ya merak ediyorum insallah calısan birileri yorum yapar daha önce üni 1 stajımda üroloji doktoru ve bashekımı asistanlıgı yapmştım cok yogundu pestilim cıkıyordu ama tekrar düşünüyorum acaba o alanda bi işe mi girsem diye
Deletedmom_7 Sedayun13 anam zaten ordan kimse çıkmıyor bize dönen kimse yok olayımız yok diye herhalde
zeynep91 Deletedmom_7 aslında zor değil planlı programlı çalıştığın sürece sıkıntı yaşamıyorsun ben stajyer olarak girmiştim sonrasnda devam ettim ama bana halen stajyer gibi davranıp her turlu işi yaptırıyolardı sanırım biraz ondan zor geliyordu siz nerede yaşıyorsunuz nerede arıyorsunuz iş tanıdıgnız var mı bende oda yok ya zor olcak girmem biraz belkide olmayacak nasip🤷🏻♀️