PnarYektaA Hüseyin Hoca’ya giderseniz Cihangir’in annesi Nagihan Hemşire’nin selamı var diyin hocam ekstra özen gösterecektir. Bu arada Yenidoğan Hemşiresiyim kısaca anlatayım size, Rop muayenesi evet acılı bir işlem ama bebeklerin göz arkası-göz dibi dediğimiz Retinası başka türlü muayene edilemiyor. Hiç bir klinik veya hastane Rop muayenesi işleminde sedasyon veya narkoz vermez. Göz arkası muayenesi önemli olabiliyor. Oğlumdan tecrübe ettiğim için söylüyorum. O yüzden Doktor muayene etmek isterse kesinlikle müsade edin. 5 dk’lık kısa bir işlem zaten. Öncesinde 5’er dk aralıklarla 3 tur 2 ayrı damla damlatılıyor göz bebeği büyüsün ve hafif ağrı kesici özellikli muayeneyi kolaylaştırsın diye. Zaten bebek yenidoğan döneminden büyükse muayenede asıl acı veren o göz dibine batırılan aleti de kullanmıyor Hüseyin Hoca. Eli pratikleşmiş artık, bebeği ajite etmemeye özen gösteriyor. Direkt göz kapaklarını parmaklarıyla aralayıp veya göz kapağı aralayıcı aparatı takıp mercekle bakıyor, çocuk yatar vaziyetteyken. Biz 3 yıldır takipliyiz haftalık gittiğim dönemler oldu muayene için. Göz dibine batırılan aleti 1-2 kez kullanmıştır 3 yıl içinde onun dışında direkt parmaklarıyla aralayıp muayene ediyor. Sonrasında hiç bir sıkıntı yaşamadan çocuk normal hayatına devam ediyor. Doktorun yanına girdiğiniz andan çıktığınız ana kadar hep çocukla duruyorsunuz hatta muayenede doktor sizden yardımda isteyebiliyor ellerini sabit tutun vs gibi. Bütün işlemi sizin yanınızda yapıyor. Korkmayın Hüseyin hocaya güvenin. Zaten bir kez muayene olun memnun kalacaksınız. İnşallah şifasınada vesile olur. Benide muhakkak haberdar edin giderseniz🙏🏻