Caniimyavyumm Kızlar 35 günlüğüz, tek bi göğsü emmeyle doyar mı yoksa bi emzirme de iki göğsü de vermelimiyiz
bebisimmm1 Caniimyavyumm merhaba ☺️ her emzirmede tek meme yani bir sag bir sol seklinde yapmalisiniz. Yeni dogan bebegin midesi kiraz tanesi kadar ve bebek büyüdükce emmesi de guclenecek ve süt miktarı buna bagli olarak artacaktir.