Benim oğlum 14 aylık Ramazan’da iftara gitmiştik ordan içli köfte yedikten sonra alerjisi olduğunu bildik
Acile götürüp serum ile iyileşmişti , şu an mesela hipp mamasına alerjisi var , onu yedi mi hemen ağzının etrafı elleri gözü kızarmaya ve kaşıntı başlıyor , deloday şurup veriyorum yarım saatte geçiyor, tatlıyı sevmiyor , bayramdan sonra çocuk alerji bölümüne gitmeyi düşünüyoruz, hiç ailemde alerjisi olan olmadığı için nereye gidip hangi test vermek gerekir hiç bilgim yok