Suzitosuzi ben salincakta sallayarak uyutuyordum. Dusunun ki araba da bile elde salliyorduk uyusun diye. Sonra uyutma şeklini cesitlendirdim önce. Sadece gece uykularından kucağımda pispisladim ağzına emzigini verdim ve fon makinası mutlaka açıyoruz öyle alıştı kolik döneminden. Zamanla kucakta pispislamak uyku çağrısımı yaptı herhalde. Başka yere gidince ya da araba da da pispisladim. Sallanmayı bıraktığımız evrede de günde 2 uyku sonra 3 uyku artırarak kucağımda pispislayip uyuttum yatağına koydum. Şimdi oturduğum yerde poposuna pispisla 5 dakika da uyuyo. Ha birde iyice uykusunun gelmesini beklemiştim sallanmayı biraktirdigim zamanlar. Şimdi çok şükür rahatladım yavaş yavaş yatağında pispislamaya alıştırmak istiyorum