Kızlar bebeğime internet üzerinden osanit diş toplarından almıştım. Satıcı hepsiburadadan iletişime geçtiğimde Almanya’ya geçmişte eczacı olduğunu söylemişti ama paketin ambalajı üzerindeki yazılar zaman geçtikçe silinmeye başladı plastik bir kutusu var zaten üzerindeki baskı çıkmaya başladı neredeyse hiç kalmadı diyebilirim. Bu da beni orjinal değil mi acaba diye düşündürdü? Kullanıp böyle birşey yaşayan var mı hepsinde mi oluyor acaba.. aylardır bebeğime veriyorum lütfen cevap verin ❤️