Herkese merhaba.
Oğlum 11 aylık, hamileyim de. Doktor onayıyla şu zamana kadar emzirdim fakat artık doktorum bıraktırmamı istedi. Üstelik bunu anlarmış gibi son 1 haftadır aşırı düşkünleşti nerde olursa olsun kucağımdayken gögüsümü açmaya çalışıyor. Evde oyun bile oynamıyor gelip yakama yapışıyor. Sabır taşını denedim bugün acı tadı aldıkça hırçınlaşıp ısırmaya başladı ama halen kucağıma alınca memeye saldırıyor acı tadı alınca tekrar ısırıyor bant falan yapıştır dediler fakat bantı kaldırıyor merağından ne yapacağımı şaşırdım. Salça acı fayda etmiyor yiyor onları. Hem kesmeye kıyamadığımdan hemde canımın acısından oturdum ağladım bütün gün. Yardımcı olun lütfen 🥺