Kızlar 18,5 aylık bir Kizim var bütün yemek çeşitlerinde kahvaltı öğünlerini reddediyor her akşam pilav çeşidi yiyor peynir zeytin hicbir kahvaltı ürünü yok her doktora gittiğimizde cok ağlıyor asla doktorla iletişim kurmuyor bu yüzden doktorumuz cocuk psikiyatrigine yönlendirdi cok kaygılı ve on yargili diyerek. Ama ben bu kucuuck yaşta bir yararı olur mu cok kararsız kaldım böyle bir durum yasayan var mı çözüm bulabildiniz mi