Kızım 6 buçuk aylık 4,5 aylıkken kesintisiz 6 saat uyurdu geceleri bir buçuk aydır 2 saatte bir yada saatte bir kalkar oldu emzirmiyorum mama veriyorum içip uyuyor yetmiyor desem biberon bitince ağlamıyor uyumaya devam ediyor çok versem reflüsü var boğulur diye korkuyorum yada bu aylar da normal mi böyle olması gece maması diye muhallebi tarzı şeyler var onları mi yapsam acaba