Bende vermeyi düşünmüyorum onun yerine süt ürünlerini veriyorum, yeterli. Yani nasıl beslendiğinden emin olduğum dağ bayır ineğinin pastörizesini bulsam içiririm ama biliyorum ki o sütün kaynağı olan ineklerin yediği yem yem değil bulunduğu ortam dağ bayır değil. Gerek yok abi böyle devamke 😅