Melekadar Merhaba anneler oğlumun ateşi hiç düşmüyor 37.5 , 38 , 38.5 sürekli. Ilık suyla duş aldırıyorum ılık su koyuyorum yok bugün tahlil verdik temiz çıktı. 6 saatte bir calpol veriyorum başka neler yapabilirim.
NursenaT Melekadar başka ateş düşürücü varsa dönüşümlü verin üstüne bişey giydirmeyin eklem yerlerine soguk uygulayın gecmiş olsun
Grey Melekadar 1 limon sıkıp çoraplarını batırıp fazlalık suyu sıkın daha sonra giydirin, sizde zeytinyağ karışımını yapmışsınız yorumlar ds okudum oda çok iyi gelir bu da aklınız da olsun diye yazdım geçmiş olsun çok
MySunny Melekadar bunlardan başka hiç bir şey yapamazsın, twk yaapabileveğin doltora götürmek olur.koltuk altı ölçerle ölçüyorsunuz demi ateşini.
bombacimulayim Ayaklarının altına sarımsaklı zeytinyağı sürebilirsiniz, eklem yerlerine ılık tampon yapabilirsiniz
Melekadar Ldy bilmiyorum burada okudum diş bu kadar yüksek ateş olmaz diyorlar salyası falan akıyordu diş etleri sert. Gurbetteyim inanın bugünüm öyle kötü geçtiki annemi on gözle aradım eşim işte olduğu için tektr yıkayamadım üst komşuya çıkardım ağlayarak. Eşim geldi duş aldırdık sürekli nemli bez koyuyorum inanın öldüm bugün . İdrar ve kan tahlili temiz çıktı bugün doktora götürmüştük sabah yine kontrolümüz var sabaha kadar nasıl dayancam bilmiyorum nasıl birşey bu
bombacimulayim Melekadar 3-5 tane sarımsağı güzelce ezin ufak bir kavanoza koyun üzerini biraz geçecek şekilde zeytinyağı ekleyin. O biraz harmanlansın sarımsak iyice salsın kendini . Sonra sarımsakları zeytinyağından süzüp o zeytinyağını saat başı ayaklarının altına sürün