bbbusratas 6. Ayda emekledi, 9. Ayda yürüdü. İnsanlar hep konuşur. Ne biz ne de bebeklerimiz yaranamayız hiç 🤷🏼♀️ o yüzden kafanıza takmayin milletin ne dediğini. Banada çok hareketli, yandın , eyvah eyvah falan diyorlar sürekli. Yani bu bebekler ne yapsa olmuyor. Erken harekete başlasa olmuyor , geç başlasa olmuyor. Yaranamıyoruz. Yazarken bile sinir oldum şu ‘millete’🤷🏼♀️