Kızlar içime kurt düştü .21 aylık kızım kelimeler var babildama var işaret eder komut alır yani bu ayda olması gereken şeyleri var . pedagog gidiyoruz zaten .orda da gelişimi iyi dediler fakat kızım ismi söylendiğinde bakmiyo baya bı söylüyorum annecim kızım yavrum diye sevdim hep öyle de seslenince bakmiyo uzun süre söylemem gerekiyo .burda okudum bazı şeyler şuan çok şüphe düştü içime .TV sorarsaniz harfler ,sayılar ,sevimli dostlar ,işte şarkı o tarz şeyler izledi genelde .