Haticekaya1808 insn aynı sezaryen oldum üç gün hastanede yattım ikinci günü benimde hem uçları yara oldu hemde çok şiştiği için kızım emmedi sert olduğun dan emzirme hemşiresi sabah gelip bana yardımcı olmasaydı çok kötü şişti ağrı sı ayrı sızlamadık ayrı birde sağma makinesi getirdi aman allahım elektrikli pompa çok kötü