Glsm45 hemen korse mi giydin doğumdan sonra ben takmadım daha doğrusu takamadım dikişlerim çok acıdı benim doğum yaptıran dokturumda keloid olduğunu söylemedi çok iyi diyip durdu bende devlet hastanesine gittim orda dedi doktor ama enfeksiyon olmadı bende birde bol bol su içtim enfeksiyon olmaması için ilk zamanlar da 3 paket antibiyotik içtim enfeksiyona çevirecek diye doktorum vermişti birde hergün yıkanmaya çalış oda engelliyor karnımın içi dokunduğum zaman yanıyordu resmen diken gibi batıyordu anca geçti o ama sımdıde sıcakta kaşınıyor şişiyor bazen iniyor contraxtube diye bi krem kullandık o da işe yaramadı