Ardenimsi Kızlar yeni doğan bebeğine böyle teşhis konulan var mı acaba ? Tam olarak nedir nasıl anlaşılır bebekte acaba , bebeğim yenidogdu kalbinde üfürüm olduğu söylendi kardiyoloji doktorunun görmesi gerekiyormuş ne yapmam lazım bakımı konusunda bebeğe
kitapkurdubebeninanasi Ardenimsi oğluma da söylenmişti canim çoğu yenidoganda oluyormus takipli doktorunuzun her ay kontrol etmesi gerekiyor. Bizimki 9. Ay kontrolünde gecmis üfürüm yok drmisti cok şükür. Yaşına kadar geçiyor genelde
kurabiyem28 Ardenimsi 2,5 aylıkken öğrendim bende Dr normal gördü. Her bebekte olur dedi. Takibe alındı. 6 aya kadar kapanır demişti. Takipte kalın. Üzülmeyin
burcuruli Ardenimsi ben hamileyken detaylı ultrason da üfürüm görülmüştü sonraki haftalarda fetal eko çekildi düzelmişti doğunca da bakıldı bir problem yok demişlerdi zamanla düzeldiğini söyledi çocuk kardiyoloji doktoru korkmayın 🥰
AylinAlaz Ardenimsi ay bızede soylemıslerdı genelde bebeklerın gogus kafesı dar oldugu ıcın oluyormus bızde prof gostermıstık oyle acıklamıstı 😀
M-O-D-A Merhaba benimde oğluma yeni söyledi doktor 6 yaşında kardiyolojiye götürdüm eko çektirdim hafif dedi geçmese de sıkıntılı bir durum değil dedi inş geçer bende ilk kez duydum ama bir çok çocukta oluyormus endişelenilecek bir durum değil dedi
Kuzununannesi_ Ardenimsi benimde kızımda vardı kardiyoloji doktoruna kontrole götürüyoruz ilk kontrollerde 3-4 yaşına kadar kapanır kapanmazsa 18 yaşından sonra bir operasyon geçirir demisti doktorumuz şubatta 9 aylıkken küçülmeye başlamış dedi 1 yıl sonra tekrar cağırdı kontrol amaçlı bakalım
hemsirebianneee Ardenimsi anne karnında plasental dolaşım oluyor. Doğumdan sonra ise vucud kendi dolaşımını sağlamaya başlıyor. Bu geçii dönemindw boyle sesler duyulabiliyor. Çoğunluğu geçici. Ama takip ettirmeniZde fayda var tabiki
Egeninnannesii Ardenimsi benim oğlum içinde aynı şey söylendi arkadaşımın oğlunada söylendi çok şükür şuan ikiside gayet iyi yenidoğan dönemlerinde genellikle karşılaşılan bir durummuş içiniz rahat etsin isterseniz bir kardiyoloji doktoruna gidebilirsiniz
Esderler__ Ardenimsi Çoğu bebekte oluyor sonradan kapanıyor ama takip önemli mutlaka götürün.Benim kızım kalp hastasıydı onun üfürümü çok büyüktü başka sıkıntıları da vardı ama genel olarak yüz üstü çok yatırmayın çok ağlatmayın morarması şiddetli olursa hastaneye getirin demişlerdi
Asl90 Ardenimsi çoğu bebekte olan bir durum zamanla geçiyor takip edilecek sadece içinizi ferah tutun
Ervanurun_annesi123 Ardenimsi bişey yapman gerekmiyor çünkü ufurum nerdeyse her bebekte olabiliyormuş öyle demişti benim doktorum çünkü benim kızımda da var. Ben onu hiç dert etmiyorum zamanla kapanıyor sorun şu ki benim kızımda ayrıca damar darlığı da var doktor geçmezse anjio yapicaz dedi. Yavrum nasıl dayanicak bilmiyorum sadece 4 aylık ve çok zayıf gelişmiyor 😭 Ayın 6sinda son kontrole gidicez umarım doktor kendiliğinden genişlemiş der🤲
Meryemyusuf Ardenimsi öncelikle hiic korkma ilk çocuğumda bu durumu yaşadık çok endişelendik çünkü bilmiyorduk çocuk kardiyolojisine götürdük kalbi delik ama 1 yaşına kadar kapanacak türden bir delik endiselenmeyin dedi ve gönderdi bizi. Çocuğum bin şükür gayet sağlıklı şuan 32 aylık sende hiç korkma Rabbim başka dert keder vermesin evlatlarimizi korusun
_deru32 Ardenimsi canım küçüklerde bende de vardı birşey yapmıyorsun kendiliğinden kapandı her sene kontrole gittim 15 yaşında kapandı Kızımda da var çoğu Yenidoğanda oluyor şimdi 9 aylık kontrole gidicez nasipse inşallah geçmiştir
Yas3mingcl Ardenimsi ben dogdugumda bende de varmış doktor zamanla geçer demiş. Hiçbir şeyim yok ayrı doktora bile görünmemişim yenidoganlarda çok olağan bir durum. Kalpte delik olursa o düzenli kontrol ve üstüne düşülmesi gereken bir durum. İçiniz rahat olsun