Umayy16 9 ay ve 1 yaşta rutin kontrol için istemişti doktor. Tam bir eziyetti.
Torbayı hemşire taktı. 4saat boyunca çok sıvı tüketmesine rağmen yapmadı rahatsız oldu. Çıkardım sonra kendim taktım becerememişim beze aktı 😂 2 gün uğraştım en son çare kabı altına tutup öyle beklemiştik işe yaramıştı.
Sondayla da alınabiliyormuş aslında doktora söylerseniz saniyelik işlem benim gibi mağdur olmazsınız kız bebek çok zor