Hanımlar merhaba, bayram dolayısıyla memlekete geldik. Bebeğim burada ateşlendi acile götürdük kan ve idrar tahlili yapıldı sonuçlar temiz çıktı. Doktor ateş düşürücü ve antibiyotik yazıp gönderdi. İlaçları düzenli kullanmamıza rağmen 4 gün yüksek ateş oldu. Bugün 5. gün itibariyle ateşi bitti fakat bugün kakasının gürültülü ve mukuslu olmasından şüphelenip gaita testi verdirdim. Tahlil sonucunda amipli dizanteri çıktı. Gaitada gizli kan çıkmadı. İshal ve kusma yok???
Daha önce bebeği bu hastalığı atlatan var mı? Doktorumuz flagyl yazdı. Ateşin azalması ile hastalığın seyri düşüşe geçmiş midir? Yoksa yükselerek daha kötü mü olur? Nolur cevap verin memleketteyim ne yapacağımı bilmiyorum.