Mamastuna evet biz de aynısını yaşamıştık , alerjisi vardı kızımın zaten süt diyeti yapıyorduk, doktora anlattım aynı belirtileri , kullanmayı bırakalım demir i Bi kaç ay sonra deneriz dedi, çünkü en hafif demir ilacı oymuş. İsterseniz doktorunuza danışıp ara verin ,çünkü etkisi baya sürmüştü bizde 🙏🏻🌿