Kizlar kentsel dönüşüme girdi arsamiz. Oraya da toki yapılıyor. Şu an evimiz kendimizin çok şükür. Toki de arsa payı olarak Daire verecekmiş. Biz o daireyi kiraya verebiliyor muyuz. Toki ödemesini kabul edip odeme yaparak kiraci içinde oturabilir mi. Şu an evimize çok uzak bir yerde taşınma ihtimalimiz yok. Daireyi kabul etsek bile ödemeyi kiraya vermeden yapamayız. Bilgisi olan var mı kizlar