isimsiz0 Bana da dondurma yeme demişlerdi, inanmadım yedim tabiki hemde yarım kutu 😑 sonra bebeğimde öksürük balgam oldu. Dondurmaya bağlamadım üşütmüştür dedim ama geçen gün yine aynı şekilde dondurma yedikten sonra öksürmeye başladı balgamı da var kusuyor hep. Bu sefer inandım ama kötü bir tecrübe oldu 🥲