Kızım 37 günlük. 12. Günden beri gaz sancıları çekiyor ama son zamanlarda çok arttı. Gün içinde sürekli ağlama krizlerine giriyor. Doktor kolik dedi hiçbir test yapmadı. Damlalar bir işe yaramıyor. Özellikle kakasını yaparken çok zorlanıyor kendini paralıyor. Kabız da değil hatta sıvı, yeşil ve kokulu kakası. Genelde emerken ya da mamadan sonra kakasını sesli bir şekilde yapıyor. Yüzünde yanaklarında de isilik benzeri kırmızı noktalar çıktı, çoğalıyor sanki. Doktora gideceğim fakat sormak istedim dışkısında kan yok, kusma ateş vs yok. Bu belirtilerle süt alerjisi olma ihtimali var mı? Bir de nasıl belli oluyor dışkısı mı test ediliyor?