Özel aracımız yok otobüs kullanicaz bebegim 8 aylik tahmin edersiniz yolda hem durmaz hem uyumaz annemlere asiri bağlı ordayken benim yüzüme bakmıyor mama kullanıyor eşim 3 gün gidelim diyor annem git diyor ben ayrılamıyorum ya gelişimi acısından olumsuz etkilenirse ya da bana bağlı değil ama bir yerde beni ararsa lütfen benimle fikirlerinizi paylaşın