Iscan Bety2 10 aylık diş çıkarıyor çığlık çığlıga uyanıyor sürekli sayısını bilmiyorum diyeyim yatarken de aynı şekilde zar zır yatırıyorum dişten yanı muhtemelen
Mirosunannesi Bety2 evet öyle oluyor yarım saate bir ağlayarak uyanır bazen hiç susmazdı sadece diş döneminde yapıyordu tetagil kullandık diş rahatlatıcı toz tavsiye ederim
Ninolika88 Benim bebeğim de gece gözü kapalı ağlıyor sonra yine uyuyor.4 aylik benimki.Atak dönemi olabilir mi acaba
Mrvedmr Ninolika88 ben de onu 1 hafta yaşadım 5. Aydaydı çok yorucuydu gece uyanıp duruyordu gündüz uyuyamıyor ağlıyordu sürekli ama bir hafta sonra geçti sanırım atak zamanı sizin de bir kaç gün ile bir hafta arasında değişiyor🥺