kızlar gitmediğim doktor kalmadı adana mersin istanbul yok bir türlü tedavisi yok bulamıyor doktorlar denemediğimiz yol kullanmadıgım ilaç kalmadı sağ ayak bileğim ve dizim 3 yıldır şişip şişip duruyor arada iniyor ama bu aralar fazlalaştı günlük hayatımda benı zorluyor nedeni bulunamıyor çıldırmak üzereyim 3 yıldır tedavisi olmayan bie hastlıkla baş ediyorum ve ikiz bebeklerim var niye böyle oluyor ne yapmam lazım hiç bir doktor bulamıyor denemediğim şey kalmadı (kür vs) aranızda böyle birşey yaşayan varmı
https://imgyukle.com/i/VDxj8b
https://imgyukle.com/i/VDxcEs